sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Suojakerroin on kaveri

... ja näin on hyvä todeta palamisen jälkeisenä päivänä.
Eilen oli siis ensimmäinen aurinkoinen päivä, jolloin olin ulkona pitempään auringossa ja vielä ilman suojakerrointa (kun unohdin laittaa ennen kotoa lähtöä). No nyt sitten kasvot punottaa ja vähän kutisee ja täytyy yrittää olla raapimatta (osa kutinasta voi olla aurinkoihottumaakin).

Joka kesä olen kyllä palanut vähintään kerran (viime kesänä olin heinäkuun lopussa sunnuntaina suorassa auringossa iltapäivällä tunnin...)

Viime yönä kisut olivat myös meillä makkarissa (ja lensivät ulos miehen toimesta puoli viiden aikaan, kun mattoa raavittiin). Kuulemma nukkuivat kummatkin sängyssä (minä en tiedä, sillä nukuin kuin tukki), toinen tyynyjen välissä ja toinen mun tyynyllä pään yläpuolella ainakin jossain vaiheessa.

Nyt ovat kisut olleet meillä kaksi viikkoa (aika mennyt tosi nopeesti) ja huomenna on edessä toinen madotus. Kissojen epäonneksi olen varustautunut hyvillä ruuilla joihin lääkkeet voi sekoittaa ;) (tai onhan se kissojen onni päästä eroon loisista, mutta lääke ei ole hyvää).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti