perjantai 15. lokakuuta 2010

Minulla on tarpeeksi 1

Koska siivousprojekti edistyy hitaasti (joo ei sitä ole kunnolla aloitettukaan), niin aattelin tarjota teille toisenlaisia blogipostauksia. Tästä pitäisi tulla ainakin kaksi osainen "sarja" nimeltään Minulla on tarpeeksi.

Rahanpuutteen vuoksi olen huomannut, että enhän minä oikeastaan tarvitse pahemmin mitään vaatteita, kosmetiikkaa ja muuta sellaista. Minä vain HALUAN niitä. Onneksi tämä ajattelu on myös mennyt siihen, etten tunne suurta tarvetta mennä ostamaan itselleni uusia syys- ja talvivaatteita (vaan tuntisin siitä paremminkin syyllisyyttä). Kun oikeasti katson vaatekaappiani, siellä on useita huppareita ja neuleita ja muuta syyskamaa. Joo ehkä pari uutta neuletta olisi kiva, mutta selviän minä ilmankin niitä.

Minä en oikeasti tarvitse kuin parit farkut (sitä varten kun toiset ovat pesussa), muutamia paitoja ja parihupparia + alusvaatteita. Esim tähän asuun pitäisi lisätä enää yksi perustoppi tuon paidan alle lämmittämään ja sukat.



Voisinkin tähän vähän listata vaatekaappini sisältömääriä (vain syys- talvikäyttöön varatut, kesä vaatteet olen laittanut jo säilöön talveksi)

Alaosat:
farkut 2
olohousut 2
jumppahousut 3
toppahousut 1
muut huosut 2
hameet 3

Mekot: nämä kaikki tosin kesäisiä, mutta aina esillä ja voi käyttää osaa talvellakin
juhlavat 5(plus äidin luona vielä ainakin 1)
arkiset 2

Yläosat:
topit 12
lyhyt hihaiset 13
pitkä hihaiset 6
neuleet 11
hupparit 6
bleiserit 1
juhlavat(ei muissa mukana)10



ulkoiluvaatteet:
takit 2
huivit 5
päähineet 2
käsineet 5



+alusvaatteet ja useita yöpukuja sekä kesä, että talvioloihin
+kesävaatteet
+pyykkikorissa mahdollisesti olevat

Minusta nuo luvut näyttävät aika selkeiltä. Ainoa mitä voisin tuon mukaan perustellusti ostaa on pitkä hihaisia t-paitoja pari (ja yli polven ylettyviä hameita ehkä yhden tai kaksi).

Minä vielä 90% ajasta käytän farkkuja ja samat paidat kiertävät käytössä aika paljon, joten selviäisin tuota vähemmälläkin.

Toinen osa tulee mahdollisesti tämän viikonlopun aikana :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti