maanantai 18. lokakuuta 2010

mitä tapahtui viikonloppuna

Minä sitten kasvatin eilen terveydenhoitomenojani, kun lauantaina onnistuin ruokaa laittaessani kolhimaan itseni. Olin täysin normaalisti viemässä salaattiaineksia takaisin jääkaappiin, kun onnistuin potkaisemaan oikean jalan pikkuvarpaan pöydän jalkaan (ja kovaa).
Kipu ei sitten tuntunut katoavan minnekään ja sain sen kaveriksi mustelman ja turvonneen varpaan. Epäilin murtumaa, joten poikaystäväni sai odottaa sunnuntaina vierelläni päivystyksessä pari tuntia, kun kävin lääkärillä ja kuvattavana. Enkä minä näköjään saanut elämäni ensimmäistä murtumaa vieläkään (en siis valita).
En kuitenkaan pysty kivun takia kävelemään kunnolla, joten olen majoittunut sohvalle läppärin ja oppikirjojen kanssa.
Päivystyksestä tuli tietysti myös lasku, joten ei uusia vaatteita minulle edelleenkään.

Jalan takia en myöskään jaksa kaivella esiin tarvittavia tavaroita Minulla on tarpeeksi postaukseen, joten pahoittelen viivästymistä, mutta minulla on tässä myös tenttiin luettavaa.

Palailen laukkujen kera joku toinen päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti