sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Minulla on tarpeeksi 2

Tänään syvennytään kenkiin, joita minulla on ainakin tarpeeksi ja vääränlaisia omiin tarpeisiini.



Saappaat 1
talvisaappaat 1
nilkkurit 2
valkoiset sandaalit (korolla) 5
mustat sandaalit korolla 1
avokkaat 3(kahdet vähän liian isot)
kumisaappaat 1



lenkkarit 1
matalapohjainen kenkä 1
balleriina 1
sandaalit (ei korkoa)1
tohvelit 2



20 paria kenkiä, joista oikeasti käytän 12 paria suht aktiivisesti. Esimerkiksi avokkaita en käytä juurikaan väärien kokojen takia ja yhdet niistä olen suunnitellut myyväni kirpparilla. Valkoisia sandaaleita on ainakin kahdet liikaa ja 8cm saappaita ja nilkkureita tulee harvemmin käytettyä, koska olen matalien kenkien ystävä. Joskus sitä vaan hullaantuu kenkäkaupassa ja olen minä kaikkia oikean kokoisia itse ostettuja kenkiä ainakin kerran käyttänyt.

Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta uusille kengille (korkeintaan oikeasti hyville mustille avokkaille voisi ollla talvijuhlissa käyttöä), joten kenkäkauppaankaan ei saisi mennä harhailemaan edes huvikseen. Kyllä totuus sattuu.

2 kommenttia:

  1. Mä en taida uskaltaa tehdä samanlaista inventaariota vaatehuoneeseen (semisti harhaanjohtava nimitys), sillä vaatteita ja kenkiä löytyy ihan liikaa! Kirpparille en saa ajalliseksi mennä myymään, nettihuutokauppoista en oikein jaksa innostua, ilmaiseksi en tahdo antaa (itsekkyys iski, olen sentään maksanut niistä...), joten ehkä pitäisi käydä myymässä esim. UFF:lle (ostaako ne muuten vaatteita?), mutta ihan ensin pitäisi saada vaatteet käytyä läpi :D

    Paranemisia muuten varpaalle jos se ei vielä ole kunnossa!

    VastaaPoista
  2. Varvas on kunnossa jo melkein, ihan korkokenkiä se ei vielä kestä pitemmässä käytössä.
    Mä sorruin viime viikolla yhteen toppiin. Mutta se on hyvä tuleviin pikkujouluihin ja niin edes päin :P mullakin on muovipussillinen vaatteina odottamassa kirpparille viemistä, sitten joskus..

    VastaaPoista