lauantai 8. tammikuuta 2011

Aikaan saamattomuus...

Tämän viikon olen kirjoitellut tänne postausten alkuja, mutta jossain vaiheessa on luovuuden tai kuvien puute estänyt postausten loppuun tekemisen.

Ensi maanantaina alkavat taas luennot ja thainyrkkeilyn peruskurssi, joten pitää saada taas jotain aikaan. Viimeiset kolme viikkoa olen löhönnyt ja syönyt. Pari kirjaa olen lukenut ajan kuluksi, mutta en ole aloittanut lukemaan uusinta tenttiin (jonka ekassa tentissä en edes ollut), en ole liikkunut tai tehnyt kovin paljoa mitään muutakaan hyödyllistä. Toki hermoloma on myös tarpeellinen ja ilman laiskottelua jossain vaiheessa väsähtäisin (burnout).

Ikäviä uutisia minulle: mittasin tänään mitat vyötäröltä, lantiolta, alavatsasta(isoin kohta) ja toisesta reidestä ja olen marraskuusta saanut joka paikkaan 3cm lisää -> tarvitsen todellakin thainyrkkeilyn 1h x 3 kertaa viikossa treenit, että en lässähdä. Minä kun olin ennen lukiota todella huonossa kunnossa, kunnes aloitin lukion ekalla liikkumaan säännöllisesti. En halua päätyä samaan tilaan ja kuntoon, koska olen jo löysäillyt vuoden.

Tänään yritettiin mennä miehen kanssa luistelemaan, mutta jäällä oli joku lasten lätkäpeli menossa, joten ei sitten voitukaan. No syödään sitten vaan tortilloja ja katsotaan frendejä.

Tämän http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2010123112923615_ss.shtml luettuani voin sentään todeta, että minulla on todella ihana mies, joka vielä ruokkii minut vaikka ei hänen ole pakko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti