perjantai 28. tammikuuta 2011

Kylttejä

Olen jo muutostamme asti halunnut pikkuvessaan kyltit, joissa lukee kädet ja kasvot. Pikkuvessa on siis pääasiassa minun käytössäni ja mies kyllä tietää kumpi kahdesta pyyhkeestä on käsille, mutta ei ole kovin miellyttävää kertoa jokaiselle vieraalle, joka aikoo käyttää vessaa, että älä pliis käytä sitä nurkassa olevaa pyyhettä, kun se on mun kasvopyyhe.


Jotkin tälläiset olisi siis haussa, jotta säästyn nololta kontrollifriikkiyden paljastamiselta :P



Kuvat täältä

Jos joku ihmettelee, miksi minulla on erilliset pyyhkeet, niin ei ollut vielä muutama kuukausi sitten. Minulle kuitenkin mikrobiologian labrakurssilla selvisi, kuinka paljon bakteereja pyyhkeisiin oikeen päättyy, enkä halua käsien bakteereja kasvoihini. Oma bakteerikantani ei haittaa, mutta käsiin päätyy niin helposti "vieraita" bakteereja, joiden ystävällisyydestä ei voi olla varma. Ja muutenkin on vain paljon mukavampi kuivata kasvot puhtaampaan pyyhkeeseen, kun käsipyyhe likaantuu aika nopeasti.

Mies taas halusi ainakin vielä syksyllä vessoihin jonkinlaiset nainen ja mies kyltit (kai niillä ihmisukoilla) osoittamaan vessajakoa :P Minä en ollut niin kauhean innoissani, mutta oikeanlaiset voisivat olla ihan hauskat.

1 kommentti:

  1. Meille yhdet samanlaiset tilaukseen! :)
    On todellakin noloa selittää jokaiselle vieraalle että "pyyhithän kätesi siihen oikealla puolella olevaan pyyhkeeseen".. Meillä on nimittäin myös erikseen kasvopyyhe vessassa, juurikin sen takia etten halua saada kasvoihini niitä kaikkia miljoonia bakteereja käsipyyhkeestä. Et ole siis ainut tämän asian kanssa oleva :) :)

    VastaaPoista