sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Terveisiä Etelä-Afrikasta

Älkää käsittäkö väärin, minä en ole lähtenyt Suomen maaperältä sitten viime maaliskuun. Isä ja äitipuoli kuitenkin viettivät tässä kaksi viikkoa Etelä-Afrikassa villieläimiä bongaillen. Miksi minä sitten kirjoitan siitä? No koska tuliaiset!

Aina kun isä käy jossain niin tiedossa on tuliaisia. Vähintään niitä lentokentän tax free karkkeja jotka silloin alle 15v olivat jo kiva juttu (ilmaista karkkia sokerihiirelle). Nyt ei kuitenkaan tullut karkkia vaan näin vähän aikuisemman minän kannaltaa jotain parempaa. Nimittäin nämä.



Tuo kaulakoru on vain ihana ja sellainen jota voin oikeasti käyttääkin. Rannekoru on hiukan liian etno omaan tyyliini, mutta kyllä se kesällä hellemekon kanssa menee.



Minä pidän koruista, mutta olen aika minimalisti asusteiden suhteen. Minulla on lähes aina saman hopeiset nappikorvikset, yleensä titaanitappi (korvan) rustossa ja metallinen rannekello. Joskus käytän nomination rannekoruani. Sormukset eivät ole juttuni ollenkaan, rannekorut ovat joskus ok, kaulakorut juhlissa ovat kivoja (jos ovat kauniita ja massasta erottuvia) ja korvakorujakin on ihan kiva bileisiin ja juhliin välillä vaihdella.

Tuo uusi kaulakoru on ihana, mutta kuinkakohan kauan kestää siihen, että käytän sitä ensimmäisen kerran?


Tässä kuvassa näkyy rannekorun värit kaikkein todenmukaisimmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti