lauantai 13. marraskuuta 2010

toisenlaista kulutusta

Tänään aiheena on normaalista poiketen toisenlainen kulutus, nimittäin energiankulutus.

En ole kohta vuoteen liikkunut säännöllisesti ja ikävä kyllä se alkaa näkyä. Nyt syksyllä olisi tehnyt mieli aloittaa thainyrkkeily (kaksi vuotta potkunyrkkeilyä kun on takana), mutta en uskaltanut rahatilanteen takia. Nyt alkaa kyllä tuntua että kyllä sen 50€ kuussa voi vielä saada jostain kiskottua, jotta pääsee kuntoilemaan ja samalla pitämään hauskaa.

Ikävät faktat:
- viime tammikuusta olen lihonut ainakin 5kg
- olen lyhyt
-> muutama kilo näkyy helposti

Tavoitteeni on 1.6.11 mennessä olla pudottanut painoindeksini yli 23:sta alle 21:n. Paino johon pyrin on siis vielä ihan normaali ja silloin kun olin sen painoinen pari vuotta sitten niin olin ihan normaalin näköinenkin. Pääasiassa yritän estää siis lihomisen ja palata siihen "ideaali"painooni. Yhteensä yritän pudottaa 6-8kg. Sitten olen tyytyväinen (ehkä). No ainakin tyytyväisempi.


http://adashofcinnamon.wordpress.com/2008/11/06/mad-about-cupcakes/

Ikävä kyllä olen sokerihiiri. Rakastan makeita herkkuja, kuten jäätelöä, keksejä ja mehuja. Limuja en onneksi pahemmin juo arkena (vain juhlissa tai joskus harvoin muulloinkin). Yritän tämän tavoitteen eteen parhaani vaikka kyllä minä tämänkin kropan kanssa voin elää (kunhan en enempää paisu).

1 kommentti:

  1. Toinen sokerihiiri ilmoittautuu... mulla menee kuussa 60 € ja risat salijäsenyyteen, mutta olenpahan käyttänytkin sitä salia sitten! Ryhmäliikunta rules :)

    VastaaPoista