sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Ylioppilas

No niin nyt minäkin olen virallisesti ylioppilas. Sain aika arvattavasti ihan mukavan summan rahaa, josta pitäisi nyt suurin osa saada säästöön. Mutta en sitten tiedä kuinka paljon pitäisi jättää käyttörahaa ihan ruokaostoksia ja bussimatkoja varten. Tiedän että jos minulla on paljon rahaa helposti käytettävissä, niin helpostihan sitä tuleekin käytettyä, joten sen takia pitäisi laittaa mahdollisimman paljon säästöön.
Mutta miten paljon sitten pitää jättää käyttöön, jotta selviän ilman kituuttamista palkkapäivään saakka. Kertoisipa joku sen minulle. Nyt täytyy vain luottaa omaan arviointikykyyn (ja shoppailuhimon hallintaan).

Kesäkuun loppupuolella olen kyllä suunnitellut kaverin kanssa shoppailureissua Helsinkiin, koska siellä on esimerkiksi minua lähin MAC -tiski (kosmetiikkamerkki). Merkillä on joitakin tuotteita, joita olen haaveillut hankkivani jo jonkin aikaa eli ehkä voin perustella itselleni muutamalla kympillä laatukosmetiikkaa.
Toinen koetus tulee olemaan pelkästään töissä oleminen, kun ihania ja kiinnostavia kirjoja on kaikkialla ympärillä. Pitää vain pysyä järkevänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti