maanantai 7. helmikuuta 2011

Karkkirasian uusi elämä

Sain joululahjaksi mieheltä rasian Kiss kiss karkkeja, jotka ovat yksiä lemppareitani ja minulla oli jo pari vuotta vanha samainen rasia tallella, koska kuka voi heittää roskiin noin kauniin ja hyvä laatuisen rasian. No en minä ainakaan.


No mies osti vielä joulun jälkeen kaksi rasiaa noita, kun sai puoleen hintaan robbarista ja minä sain idean. Tässä uudessa työpöydässäni on sivuhylly ja siihen mahtuu hyvin neljä kiss kiss laatikkoa.



Nyt noista kolmesta yhdessä on vielä vähän karkkeja (siinä minun joululahjassani), vanhimmassa rasiassa on kynsilakkani ja miehen tyhjentämässä on valokuvia. Rasioiden väliin mahtuu vielä jotain pientä kuten tällä hetkellä tuollainen erillispakattujen kynsilakanpoistoainelappujen laatikko.



Uuden tehtävän on myös saanut uusien silmälasien kotelon pahvipakkaus, joka oli myös liian hyvä laatuinen ja nätti roskikseen. Siellä säilytän ylimääräistä käteistä, jota en halua kantaa koko ajan mukana (hyvä jemma, jos pitää säästää tietty summa vaikka bussilippuun). Silmälasikotelolaatikko on tuo beige kiss kiss hyllyn yläpuolella :)

2 kommenttia:

  1. Oooh, KissKiss! Ne on niiin parhaita! Mun vanhemmat ostaa aina jouluks niitä kippoon pöydälle ja iskän kanssa tapellaan KissKisseistä :D Tai lähinnä niitä yritetään piilottaa multa ;)

    VastaaPoista
  2. Ne on kyllä parhaita. En oo koskaan ymmärtäny ihmisiä, jotka ei pahemmin tykkää niistä. Fazerin parhain pussista piti aina jemmata ne, ettei joku muu syö niitä :D

    VastaaPoista